Isnin, 15 Januari 2007

Yahoo!!!..Idzham Keluar Wad

Setelah berhari-hari kami semua merindui baby yang baru lahir..akhirnya hari Rabu 09/01/07 Idzham dibenarkan pulang ke rumah. Pukul 6:30 petang ayah dan ibu pergi ke hospital untuk membawa pulang Idzham. Ayah dan ibu memang sengaja merahsiakan kepulangan Idzham pada abang-abangnya ....nak surprise......

Malam pertama Idzham bersama kami sekeluarga....
Ayah menelefon Datuk dengan Nenek Idzham di Pahang dan Mak di Melaka untuk memaklumkan yang Idzham telah dibenarkan balik ke rumah.

Malam itu..Idzham asyik menangis..menangis...tidur sekejap dalam 2-3 minit..lepas tu menangis. Kami ingatkan Idzham sakit perut sebab dia buang air...dah buat memacam cara...menangis juga....entah macamana...ayah kata...agaknya Idzham ni tak cukup susu...kot susu ibu dia tak kenyang....ok...ayah cuba bancuh susu formula...nasib baik ayah dah siap beli susu formula...

Bagi lah ikut sudu..sebab memang tak siapkan botol susu. Habis jer susu terus Idzham tidur . Tapi masa tu dah pukul 5:00 pagi. Kasihan ayah terpaksa berjaga, pagi dah bangun nak pergi kerja...ibu pulak pukul 6 pagi dah bangun untuk siapkan Firdaus (anak yang sulung) untuk ke sekolah.

10/1/2007-Ayah pergi ke Pejabat Pendaftaran Puchong untuk daftarkan kelahiran Idzham. Akhirnya nama baby baru kami Amerrul Idzham telah pun didaftarkan.

Ini pula gambar idzham ketika kawan DRA ibu datang menziarah. Idzham bersama hadiah yang diberi oleh rakan DRA..

Tiada ulasan: