Isnin, 24 Mac 2008

Belek-belek photobucket....terjumpa gambar lama....
Gambar Firdaus, shafiq, dan Rafiq...tahun 2004....
Dan gambar ketika bercuti ke Genting Highland tahun 2005


Jemputan Majlis Perkahwinan Wawa

Akhirnya...wawa..mendirikan rumahtangga juga. Baru tahun lepas, kami menghadiri majlis perkahwinan kakaknya....dan baru ini sekeping kad yang begitu cantik sampai di rumah menjemput untuk menghadiri majlis perkahwinannya. Cantik bakal pengantin...



Happy Belated Birthday Idzham.....

Sabtu...22 March.......beli kek....sambut harjadi idzham...walau dah lama berlalu...tp...tak apalah....sambut jugalah....




Jumaat, 21 Mac 2008

DRA Family Day - Bagan Lalang

16hb Mac 2008....
De Royal Anggerik telah menganjurkan family day di Bagan Lalang. Kebetulan 15hb tu...ayah ada pembentangan papaer PhD nya...so..malam ahad tu..kami tidur di rumah kami di Puchong. Alhamdulillah ayah...bersetuju untuk join family day tersebut Thanks ayah.......kami sayang ayah......

Ini ada beberapa keping gambar di Bagan Lalang




Rabu, 12 Mac 2008

Hari yang dilalui

Hari ini dah masuk hari kelima, ibu pening kepala....tak boleh lasak, dan tak boleh tundukkan kepala. Masih belum berkesempatan lagi untuk pergi ke klinik. Melaka....sejak beberapa hari ini asyik hujan tak kira masa, pagi ,petang dan malam. Ayah pula tak berapa sihat, demam selsema dan batuk..selepas Idzham baru beransur baik.

Ayah masih lagi belum memberi kata putus sama ada mahu terus bekerja di Melaka atau berpindah semula ke Puchong.

Pagi tadi, Aen..Kawan DRA datang sekejap ke rumah untuk menghantar Dinner set yang ibu kirim. Tak sempat minum apatah lagi makan. Anak-anak seperti biasa dengan aktivit mereka...main ps2, game, bergaduh.....suruh belajar..dapat la sejam..malam nanti pulak baru sambung. Anak-anakku....................

Bersantai

9 March 2008 - Bawa anak-anak berjalan di Taman Majlis....Asalnya ayah nak berjogging..tapi..dari rumah hujan turun dengan lebatnya, jadi...ayah tak pakai la kasut jogging...tapi...elok bila sampai kat taman, tak der pulak hujan turun, kering jer..
Jadi..ayah pun layankan idzham...sesambil ambil gambar, dah lah idzham memang tak nak duduk diam....nak suruh dia diam sekejap untuk diambil gambar, punyalah susah.