Rabu, 8 Oktober 2008

TAG dari aen.....

8 Oktober 2008

Dapat TAG dari Aen dah berkurun tapi malas sungguh nak log in dan buat homework tu....dicampur pulak dengan ketiadaan masa.....hehehe...sorry yer aen....

baru ni berkesempatan nak buat...

The Rules:
* Link To Your Tagger And Post These Rules On Your Blog.
* Share 7 Facts About Yourself On Your Blog, Some Random, Some Weird.
*Tag 7 People At The End Of Your Post By Leaving Their Names As Well As Links To Their Blogs.
* Let Them Know They Are Tagged By Leaving A Comment On Their Blog.

Tentang Ibu

Facts About Me!

Ibu anak keempat dari 4 adik beradik - kira anak bongsu la...dan ada manja skit...ayah jer yg faham...

Sudah berkeluarga dan mempunyai 4 orang hero yg handsome...ada yang ikut mcm muka ayah...ala-ala Shah Rukh Khan....heheh

Mudah sangat menangis....dan kalau susah hati..tak selera nak makan sampai kurus kering la badan yang dah memang kurus ni...

Kalau menurut kawan-kawan ibu, ibu ni pendiam...tak banyak cakap..satu soklan tanya satu jawapan ibu....tapi sebenarnya kalau jumpa dengan orang dah lama kenal memang banyak cerita...dan memang nampak peramah kalau di alam maya tapi bila jumpa...hahaha faham-faham la yer

Seorang yang simple....tak der la nak bergaya sangat..mungkin sebab ibu ni tak kerja..

Masih mempunyai ibu bapa dan ibu mertua. Ayah mertua ibu...meninggal ketika baru dua bulan ibu berkahwin dengan ayah....sedih sebab tak dapat nak lebih mesra dengan arwah ayah mertua ibu.

Now, Fact about ibu, From My Point Of View...

Tak suka masak..tapi memang masak hari-hari....(ayah dah maklum tentang ni).

Seorang yang memang bergantung pada orang lain..dulu belum kawin bergantung pada atuk sekarang pada ayah la....tapi kalau dah terdesak tu kena jugala berdikari especially masa ayah outstation. ...tapi sekarang dah banyak sangat benda yang ibu boleh buat sendiri.

Seorang yang mudah kecil hati, cepat terasa dan mudah marah....yang selalu cool kan ibu...ayah lah....

Tiada ulasan: