Rabu, 14 Januari 2009

Zaman bujang.......hehehhe

Ini gambar ibu bersama kawan sebilik ibu Rohani Mohd Noor.....di manalah agaknya ani sekarang yer....lama sungguh tak dengar berita...sejak kita keluar dari UKM..terus lost contact. Gambar ni di ambil di luar bilik...Bilik 402, Blok K7A Kamsis Ungku Omar UKM.....masa ni sedang bersiap nak balik kampung....


Gambar ini di ambil ketika Tingkatan 6 atas, tahun 1993, sewaktu perkemahan Pasukan beruniform....ibu mewakili Pasukan Renjer Puteri. Ini ibu bersama kawan ibu...Julinawati Musa..pun lost contact juga...walau kami duduk sekampung...bila balik ke Maran...masing-masing tak tahu apa kisah dengan rakan-rakan lama....rindu sangat....


Okay...ini gambar ibu bersama kawan sekelas 5 Sains tahun 1991, kawan ibu ni namanya Tui Pui Wei....pun dah lost contact. Kali terakhir ibu dapat tahu dia bekerja di Singapore. Gambar ini di ambil sewaktu balik dari beraya di rumah kawan-kawan...muka pun penat...jauh berjalan....


Ini pulak...kalau tak silap ketika Tingkatan 5....baju raya mak Uda yang jahitkan...ada kisah sebenarnya di sebalik baju raya tu...hahaha...hanya mak Uda, ibu dan nenek sahaja yang tahu....



Ini gambar ketika ibu di Tingkatan 6, waktu pagi-pagi sebelum ke sekolah....waktu tu jalan kaki jer ke sekolah...lebih kurang 25 minit berjalan kaki naik bukit, lalu di kawasan kuaters, lepas tu tempuh lak kawasan perkuburan, kawasan paya, dan lepas tu jalan sampai habis satu kampung tu...kalau tak silap nama kawasan tu Lorong Berkat 1......macam-macam kenangan pahit dan manis...

Tiada ulasan: