Selasa, 4 Ogos 2009

Balqis di Usia 1 bulan

5 Ogos 2009

Hari ini genaplah usia Puteri ibu..AMERRA BALQIS menginjak usia 1 bulan. Rambut masih belum bercukur lagi.....bilalah agaknya yer rambut anak ibu ni nak di zasss kan......Balqisssss......tanya ayah....."ayah...bila rambut balqis nak di cukur ni, rimas lah ayah...dah panjang dah ni....." Sekarang style Balqis tidur...dia suka kalau kita dukung dia di bahu....lepas tu mesti lena punya......tapi....waktu tidur Balqis yang selagi tak pukul 11 lebih malam, selagi tulah tak tidur dengan lena...mesti kejap tidur..kejap bangun....kekadang ibu pun tak sedar bila waktunya Balqis terlena.





Satu lagi, abang-abangnya suka sangat mencium Balqis, sampai naik rimas Puteri ibu ni. Tiap kali nak pakai baju selepas mandi, dengarlah suara Balqis menangis menjerit-jerit...gelabah ibu nak cepat siapkan Balqis.



1 ulasan:

KIRIS berkata...

she's such a cute princess!! hug n kisses from me.. salam aidilfitri..