Isnin, 12 Oktober 2009

Aksi Terbaru Balqis

12 Oktober 2009


Layan jer lah gambar-gambar balqis ni....sekarang balqis suka main air liur, jelir-jelirkan lidah dia dan cebikkan bibirkan dia.....

Dah 3 bulan lebih dah puteri ibu ni. 10 Oktober lalu, Balqis telah pun bersunat di Klinik Dr Nur Billa dan cucuk untuk 3 bulan sekali. Balqis punya menangis, aduhaiii....sampai tak keluar suara, ayah tak sanggup dengar balqis menangis, ibu pula tak sanggup nak tengok balqis waktu tu, dengan menangis kuat sambil geleng kepala.

Kesian anak ibu yer....manakan tidak, buat sekali harung, cucuk dan bersunat sekali. Balqis menangis asalnya kena cucuk....lepas tu dah reda sikit kena sunat pula. Tapi, masa sunat tu, balqis cam terdiam sekejap dan mata terkebil-kebil jer....tak sampai beberapa minit dah siap pun. Alhamdulillah....semuanya selesai....













Tiada ulasan: