Selasa, 17 November 2009

Decoupage lagi dan lagi....

Selasa - 17 November 2009

Decoupage CD lagi....semua ni dah ada tuannya...anak-anak dah minta dan cop semua ni nak gantung kat bilik memasing...nak tak nak bagi jer lah, walau yang dua tu nampak untuk perempuan tapi memasing tak kisah..tak perlah...
Nanti kalau dapat tisu lain yang gambar kartun ke..bolehlah buat lain pulak untuk memasing....

Ini asalnya pinggan hadiah beli sabun Daia beberapa tahun lepas, terperap dalam kabinet dapur tu..so buat lah decoupage...boleh gak jadi hiasan...

Ini pulak key holder, beli dengan Razna , setelah ibu decoupage kan key holder tu..

Tiada ulasan: