Isnin, 7 Disember 2009

Balqis di usia 5 bulan

7 December 2009 -Isnin

Sabtu lepas, 5 hb..genaplah usia Balqis 5 bulan. Baru jer pandai meniarap, tapi tak lepas nak telentang semula...so..bila penat nangis la dia. Tapi mulut dia bising, bahasa jerman la agaknya, dan dah pandai menjerit kalau tengok abang-abangnya bergaduh.

Pagi ni ibu bawa Balqis ke klinik untuk cucuk. Ingat nak pergi Sabtu hari tu, tapi Doktor Nor pulak tak ada...so...pagi ni ibu yang bawak Balqis. Mula-mula cucuk tak menangis, tapi elok jer dah siap, menjerit dia menangis...Berat Balqis ketika ini ialah 7kg. Balik tu, kepenatan agaknya menangis, tertidur Balqis dalam carseat, on the way balik. Sampai rumah masih lagi tidur dalam tu, so angkat jer carseat tu dan letak dalam, pun masih tidur lagi.....

2 ulasan:

sheila berkata...

tido ngan muka sombong...hehhehe

tang peha tu x tahan betullah kak

zahidah berkata...

hahaha.....tu la pasal..tang peha tu lah yg selalu kena picit...geram tgk....