Selasa, 22 Disember 2009

Cuti-cuti Penang-Part 4

sambungan lagi







Keeseokkannya, konon nak pergi Bukit Bendera, tapi...ramainya umat manusia...sampai jalan masuk tu jam..tak boleh bergerak...so.....lagi beberapa meter jer nak sampai ...tengok parking memang penuh, so...tak jadilah...cancel lah...biarlah tak dapat pergi dari nak mengharung lautan manusia tu....dengan anak-anak yang berderet ni.....Balqis mesti mengamuk..kepanasan.

So...nak pergi mana lagi yer dengan anak-anak yang sok sek sok sek...selsema, ibu pun sakit tekak dengan selsemanya....ayah pun saja lah bawak gi Batu Feringgi, singgahla kejap, dapat cecah kaki ke air laut jer lah..."ibu....nak mandi.."....."no.....no...no....korang tengah tak sihat...nanti jadi lagi teruk".

Lepas beberapa ketika, duduk jap kat gerai yang ada kat situ, makanlah rojak buah yang boleh lah tahan sedapnya......

Balqis nak main air, tapi takut





Bibik sedang sibuk buangkan pasir pada kasut budak-budak

Muka budak yang mengamuk pasal tak dapat mandi laut...sebenarnya bercampur dengan rasa ngantuk...masuk keter terus tidur

Mak aii...dibesarkan mata pulak.....

1 ulasan:

Ms Jade berkata...

is that ur daughter? and her name is balqis? well my daughter pun balqis jugak! :D