Jumaat, 27 Mac 2009

Gelagat anak-anak sewaktu bercuti

Ayah khusyuk tengok info pasal buaya.....idzham pulak nak dukung jer..

Ayah sedang cuba snap gambar buaya sedang makan
Dalam Apartment, ayah sedang memotong buah..
Idzham sedang khusyuk makan keropok...



Idzham memang pantang tengok kucing, mesti dia nak datang dekat..bila kucing tu datang tahu pulak takut..




Muka budak yang paling suka merajuk...
Haaaa....dah tak merajuk dah.....

Idzham memang tak reti duduk diam....
Sibuk dia tengok kapal terbang sambil mulutnya cakap "aroplane yam....(idzham lah tu)
Sana sini dia lari.....
Kalau minum air bergas, bagilah kat dia...
Merajuk lagi......
Idzham..macam biasalah tak mahu duduk diam..main cak-cak lak dengan ayahnya


Tengok tu merajuk sampai nyuruk belakang seat........

Pasu Kecil untuk kawan-kawan..

ok...ini ada sedikit buah tangan yang tak seberapa untuk kawan-kawan..tk banyak ada beberapa biji jer.....




Airport Kuching - nak balik ke KL

Pukul 5:30 lebih kurang kami sampai di airport.....lepas check in semua...lepak jap kat KFC....semenatra menunggu waktu berlepas.....lepaskan penat lelah....sepanjang hari...