Khamis, 25 Februari 2010

Sekadar Update

25 Febuary 2010 - Khamis

Sekadar untuk blog ni di update, layan jer lah yer gambar Balqis sewaktu nak ke Tesco. Macam lawak pulak, sikat rambut dia macam tu, sebabnya rambut depan dia tu dah panjang, tak gunting lagi, so..kalau sikat ke bawah, dah nak masuk dalam mata.

Stroller Balqis tak bawak, jadi..letak dia dalam troli.....ok jer...tapi tak lama lah, takut sakit pulak pinggang dia, maklum dia bukan reti duduk lagi.

Senyum kena agah dek ayah

Eh...kenapa ibu panggil Balqis.....


Tiada ulasan: