Isnin, 30 Ogos 2010

Banjir Kilat

2 September 2010 - Khamis

Sebenarnya dah lama dah banjir kilat ni, tapi baru hari ni berkesempatan nak update blog ni.

Banjir kilat ni selalu terjadi bila hujan lebat dalam waktu yang lama. Maka penuhlah longkang dengan air dan jalan pun dinaiki air. Nasib baik rumah kita agak tinggi sedikit dari rumah sesebelah. Rumah sebelah kita, kalau kereta lalu jer...pasti air akan masuk dalam rumah.

Budak-budak ni kengkonon cakap nak tengok jer air kat depan rumah, sudahnya dorang main air pulak....tengoklah idzham tu sampai sinsing seluar....




Tiada ulasan: