Jumaat, 24 Disember 2010

Koleksi beg-beg Kertas

24 December 2010 - Jumaat

Pelik tak agak-agaknya.......entahlah kenapa ibu suka sangat kumpul beg kertas....yang ada dalam simpanan ibu ni sejak dari beberapa tahun, ibu pun dah lupa. Ini belum termasuk yang ada di rumah Puchong sana. Sebenarnya, ibu suka kumpul sebab melihatkan pelbagai warna, bentuk, dan rekaan beg-beg kertas ini dan kebanyakkan beg kertas ini bukanlah ibu beli tapi dapat apabila ayah menghadiri majlis-majlis tertentu, hadiah dari rakan-rakan dan ada jugalah beberapa yang apabila ibu atau ayah beli barang......


Koleksi beg-beg kertas simpanan ibu

Antara beg kertas yang ibu sayang


2 ulasan:

sayangsayangibu berkata...

koleksi yang menarik, akak ingatkan enpakwe je yg menyimpan paper beg
dkt rumah ni ada satu kotak, nak di buang bising pulak enpakwe tu.

zahidah berkata...

kak eja....
ada juga minat yg sama ek....
cantik dgn mcm-mcm kaler.....hehehe