Ahad, 25 April 2010

Ayyyaaaaahhhhhhhhhhhh..........

25 April 2010 - Ahad




Sudah beberapa hari Balqis dah pandai menyebut perkataan AYAH. Tapi sebutan dia seperti ini " Ayyyaaahhhhhhhhhhhh", dengan mulut yang dibuka besar-besar. apalagi...happy lah ayah sebab Balqis pandai sebut nama ayah dulu berbanding dengan IBU...ishhhh...tak aci betul...

Lagi satu, Balqis..kalau nampak ayah jer, mesti teruja....happy sgt dia..kekadang kalau dia sedang baring, dia akan hempas-hempas kaki dia sambil ketawa. Tapi anak ibu ni, tak tumbuh gigi lagi, tak seperti abang-abangnya, umur 8 bulan dah tumbuh gigi.......tapi apa pun..semua abang-abangnya sayang Balqis dan selalu cakap cam ni "Eiiii..Balqis ni memang baby paling comel dalam dunia"....hehehhe...dunia tu, jangan main-main.... ;)