Sabtu, 30 April 2011

Balqissssssssss......apa dah jadi ni..?????

Hari ni kan sabtu, seperti biasa ayah akan bawa kita sekeluarga breakfast kat luar. Ibu dah siapkan balqis, so..turn ibu pula lah nk touch up :)...tiba-tiba ibu dengar ayah cakap...."ibuuuuuu........tengok lah anak ibu sorang ni". Ibu pun toleh kat balqis.....Ya Allaaahhhh...balqisssss.........eiiiii...siapa yang guna minyak rambut tak tutup ni, letak kat meja depan ni...kan adik dah main niiiii......haduuuuiiiiiii..."......balqis..balqis......dia ni kan suka sangat panjat kerusi kat meja dalam bilik ibu kemudian main la botol-botol minyak wangi ibu, kekadang lipstick ibu pun jadi mainan dia...jadi terpaksa lah ibu jauhkan kerusi tu dari meja alat solek tu.....


Puas lah ibu cuci...balut dia dengan towel..yerla sebab balqis dah pakai cantik-cantik....so..ibu balutkan dia dengan towel dan basuh rambut dia....







Tengoklah muka balqis tu..muka dah nak nangis sebab dia ingatkan ibu marahkan dia..walhal ibu marahkan abang-abangnya....

Tiada ulasan: