Rabu, 25 Mei 2011

Perebutan iPad

Tengahari tadi telah berlaku peperangan dan juga perebutan iPad antara Idzham dan Balqis. Balqis memang akan marah kalau sesiapa ambil atau guna Ipad. Diakan dah pandai pandai on kan ipad tu...dan pilih game apa yang dia nak main, memang leka lah kalau dapat Ipad tu.


Gambar ni berturutan ibu ambil...ni masa mula-mula Balqis rampas iPad dari idzham. Idzham dah melalak menangis, dengan tak pakai bajunya, dengan stokin masih tersarung di kaki. Hehehe..punyalah kotor stokin tu.......maklum kat sekolah kena bukak kasut.





Tak boleh jadi, idzham turun rampas lak dari balqis..ketika ini dua-dua dah melalak
Perebutan masih berlaku


Balqis dengan gigihnya cuba nak iPad
Akhirnya iPad di bawa lari masuk bilik oleh Idzham...puteri ibu menangis minta belas kasihan ibu....

Tiada ulasan: