Khamis, 31 Mac 2011

Idzham mewarna

31 March 2011 - Khamis Ini lah dia hasil idzham mewarna....ok lah kan...untuk budak yang berumur 4 tahun....pada ibu cantiklah..kalau nak dibandingkan kebolehan abang-abangnya diusia yang sama dengan idzham dulu.... Ini homework idzham...baru sahaja dia sudahkannya.....awal tahun hari tu, nampak langsung tak cantik dia mewarna, tapi...sekarang semakin nampak kemas...dan dia sudah pun pandai menulis A-Z.....baca belumlah lagi...huruf dah kenal semuanya....


Cikgunya kata..mulut dia dalam kelas.....macam bertih jagung....hehehhe....dia keluar jer dari kelas..nampak jer ibu..terus senyum dan sambil pakai kasut tu..sibuklah dia bercerita hal masa dalam kelas tadi....senyum jerlah cikgunya.....