Sabtu, 9 April 2011

Sarung Bantal - Felt and Flannel



9 April 2011 - Sabtu


Gambar ini ibu ambil dari FB Aunty Norida


Inilah sarung bantal yang telah ibu tempah dari Dr. Norida,atau yang selalu ibu panggil Kak Ida, rasanya anak-anak ibu pasti kenal....kan dah pernah dan beberapa kali kita berkunjung ke rumahnya di Shah Alam. Ibu tempahkan untuk balqis dan idzham sahajalah, sebab Firdaus, Angah dan Rafique sudah ada bantal "trademark" sendiri...nanti ada masa ibu ambil gambar yer..... Untuk idzham ibu pilihkan warna hijau sebab tahu idzham memang suka warna hijau, dan Balqis...sajalah ibu pilih kaler oren tu....cantikkan......?? Inilah Doktor serba boleh...macam-macam kebolehan ada..memasak, menjahit dan pelbagai aktiviti kraf lagi, ibu pun banyak belajar dari Aunty Norida....sulam reben, decoupage dan macam-macam lagilah...(Kak ida....ni promote ni tak dapat apa-apa ker....bak lah Coach sebiji.......hehehe...tauuu..)...