Rabu, 13 April 2011

Ayah dan Ketua Menteri Melaka

13 March 2011 - Rabu
Ini beberapa gambar sewaktu ayah bersama Ketua Menteri Melaka pergi melawat operasi kedai-kedai di sekitar Kota Fesyen MITC.


Waktu ini kan, ibu ada dalam kereta...hahaha..nampak tak Waja sebelah kiri tu..haaa..ibu dengan Balqis kat dalam tu lah....sebabnya waktu ayah dipanggil tu, ibu dan ayah sedang ada urusan , kerana nak cepat ayah bawa ibu bersama, lepas tu baru lah ayah hantar ibu balik.

Sebab tu, tengoklah ayah punyalah santai...bertshirt Hard Rock Cafe lagi.....



Ini pulak sewaktu di serambi rumah Ketua Menteri Melaka, waktu ni ibu tak ikutlah..ibu dah kat rumah dah.....:)