Selasa, 7 Jun 2011

Kudap-kudapan untuk ibu dan anak-anak



Hari ini ayah akan bertolak ke German selama 5 hari. Kebetulan pula orang yang biasa jual bahulu kegemaran ibu dan rempeyek kegemaran ayah dan balqis datang, jadi ayah borong sampai 3 bekas setiap satunya. Ayah kata....nanti malam-malam ibu tengok tv ke berFB ker boleh la makan ...heheheh...adehhhhh...makin kembang setaman la ibu dek bahulu nanti......dah tu benda di depan mata..asyik ngap sajerlah....

Sudah la ibu ni makin berisi..bak kata ayah..dah macam "ayam tesco sudahhhh"......hahaha...tapi itulah ayah..sebelum ayah ost ke mana-mana mesti ayah akan siapkan segala keperluan di rumah..ayah kata tak mahu ibu susah-susah pergi beli barang keperluan....semua dah tersedia kat rumah.....dari dulu ayah memang akan pastikan semua sekali ok di rumah..baik anak-anak...pun segala ubat-ubat untuk demam, batuk, selsema pun ayah dah siapkan.....sebab itu lah ibu dan anak-anak sayang kat ayah.. :)

Jari idzham sakit



Malam semalam, idzham tersepit tangan di pintu bilik. Ini gara-gara dia mengacau abang-abangnya nak tidur lah ni. Firdaus pulak tutup pintu tak tengok dulu....main tutup jer...haaa...apalagi menjerit kesakitan lah idzham,. 3 jarinya jadi merah..cam pakai inai gitu. Luka skit...tapi ayah dah gosok dan letak ubat. Idzham dah sakit, penat menangis barulah tidur.....kalau tidak masih nak main lagi....


Bangun pagi tadi..nasib baik tangan idzham dah okay....alhamdulillah...ayah dah siap pesan..kalau jadi biru jari idzham tu cepat call ayah nanti nak bawa ke klinik.....